Part number:
Поиск авто...
4ce0ec9f8be7f6e1b7e8e1cd16aed19a.jpeg
dee848f21e9f6f78338e777858bce7b0.jpeg
35a13f40bea05ddf405046339dd00511.jpeg
bbb6c526192ee1f3a4ea370ea4dc814a.jpeg
Покупцеві
Інформація до відома про умови доставки, повернення, гарантії на товар

Доставка

Якщо Ви знаходитесь в місті Харків
  • Ми можемо організувати доставку по місту, вартість доставки 80 грн.
  • Ви можете забрати замовлення самостійно з офісу магазину який розташований за адресую м. Харків, вул. Плеханівська, буд 147

  • Доставка в міста  України
    Ми можемо доставити Ваше замовлення однією із служб доставки вказаних нижче:
  • «Нова Пошта»* — доставка і страхування згідно тарифам.
  • «ІнТайм» — доставка і страхування згідно тарифам.
  • «Укрпошта» — доставка і страхування згідно  тарифам

  • Доставка здійснюється з понеділка по п'ятницю, в суботу та неділю відвантаження не проводиться

    Товар відправлений Новою Поштою зберігається на відділені на протязі 5 днів та автоматично відправляється назад, якщо одержувач  не звернувся за його отриманням. Прийміть будь ласка  це до уваги !

    * Нова пошта надає послугу післяплати, таким чином Ви можете оплатить товар за фактом його отримання

    Повернення

    Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;

    Обмін і повернення товару здійснюється в тому ж магазині, в якому відбувалася покупка.

    Обмін або повернення для покупців з м. Харків в магазині за адресою вул. Плеханівська 147.
    Для обміну або повернення товару необхідний чек, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині.

    Для обміну або повернення товару, покупцям з регіонів, необхідно:
  • На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, причину повернення або обміну і вкласти його разом з гарантійним талоном і чеком в посилку з товаром.
  • У разі повернення товару, вкласти заповнену заяву на повернення коштів.
  • Надійно запакувати товар для виключення його пошкодження перевізником
  • Вислати посилку на відділення перевізника:
    "Нова Пошта", Склад №1 (Харків, вул. Польова, 67)Одержувач: ШумАвто (+380 (67) 105-19-08 - для ідентифікації в відділенні перевізника)
    Зворотній доставка грошей: не вказувати!
    Страхова вартість: повна вартість пересилається товару

    *Зверніть увагу! Пересилання товару за рахунок відправника. Заборонено висилати товар: в неповній комплектації; в нерідний упаковці; в рідній, але пошкодженої або обклеєна скотчем упаковці. Товар повинен бути в такому вигляді та в такій комплектації, як при первинному отриманні Вами. Обов'язково повідомити номер декларації по телефону +380 (67) 105-19-08Після отримання нами товару, з Вами зв'яжеться наш менеджер і обговорить обмін товару або повернення грошей за повернутий товар.

    Гарантія

    Гарантія діє лише на товари куплені в магазині мережі «ШумАвто», а також в інтернет-магазині shumauto.com.ua. Свідченням покупки такого товару є товарний чек.

    Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження або дефекти, заподіяні клієнтом;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані: аварійним підвищенням або пониженням в мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами системи, в якій використовувався товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

    Гарантія на автозапчастини

    Гарантійний строк на запчастини складає 6 (шість) місяців з дати продажу товару або 20 000 км пробігу (що наступить раніше).

    Гарантія діє за умови дотримання Покупцем наступних вимог:
  • товар відповідає специфікації автомобіля
  • товар встановлено на автомобіль на СТО, що підтверджується наданням акту виконаних робіт (замовлення-наряд)
  • непрацездатність (дефектність) Товару підтверджена Актом рекламації

    Без надання документів від СТО установка запчастини прирівнюється до самостійної.
    Замовлення-наряд на встановлення товару на СТО має містити такі дані:
  • найменування і реквізити СТО
  • VIN-код та рік випуску автомобіля
  • дата заїзду на СТО та пробіг на момент заїзду
  • перелік виконаних робіт та їх вартість
  • перелік запчастин (матеріалів), використаних під час виконання робіт
  • прізвище, ініціали та підпис відповідальної особи СТО, печатку СТО (за наявності)
  • підпис покупця про приймання виконаних робіт.

    Акт рекламації має містити відомості про встановлення запчастини на СТО згідно замовлення-наряду та детальним описом дефекту товару, а також підпис відповідальної особи та печатку СТО (за наявності).

    Гарантія не розповсюджується на наступні випадки:
  • пошкодження товару внаслідок ДТП, під час монтажу або демонтажу, порушення правил експлуатації, установки з порушенням технології виконання ремонтних робіт
  • пошкодження товару, який належить до паливної системи та системи вихлопу газів автомобіля, що виникли внаслідок застосування низькоякісного палива, в тому числі внаслідок забруднення або застосування етильованого бензину
  • несправності або корозії товару, які виникли внаслідок впливу хімічних активних речовин, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин
  • експлуатаційний знос і нормальна зміна стану, в том числі старіння товару
  • недотримання вимог інструкцій та рекомендацій виробника автомобіля та автозапчастин при проведенні ремонту (заміні частин), перевірки пов’язаних запчастин, заміни тих, що вийшли з ладу і можуть вплинути на роботу нової запчастини
  • змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу (шліфування, підрізка, тощо), спроб самостійного відновлення чи ремонту
  • належність товару до категорії витратних матеріалів
  • недотримання покупцем вимог, за яких діє гарантія

    Умови розгляду гарантійних претензій:
  • покупець надає документ згідно якого був придбаний товар
  • покупець надає дефектний товар та наступні документи: акт виконаних робіт (замовлення-наряд) та акт рекламації

    У разі задоволення гарантійної претензії продавець в строк згідно діючого законодавства України надає товар на заміну дефектного або повертає покупцю грошові кошти.